پخش زنده
امروز: -
مردم با مدیریت مصرف برق می توانند در گذر از تابستان گرم آبادان نقش مهمی داشته باشند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مدیر اداره برق آبادان با اشاره به برنامه ریزی شرکت توانیر برای کاهش خاموشی ها و چهارده مگا پروژه از سال گذشته در فصل سرما گفت: با توجه به شرکتهای امور برق چه در بخش نیروگاهی، چه برق منطقه و چه شرکتهای توزیع طوری برنامه ریزی شده که آمادگی تابستان را داشته باشیم.
حسام ثابتی افزود: با همه این ها همراهی صددرصدی مردم در مدیریت مصرف برق را نیاز داریم چه در بخش صنعتیها، کشاورزیها، خانگیها و تجاری.
برنامه مدیریت مصرف برای صنایع مستقر در شهرکهای صنعتی و همچنین صنایع خارج از شهرکها با مصرف کمتر از ۲ مگاوات نیز از ۲۶ اردیبهشتماه به اجرا درخواهد آمد. بر اساس این برنامه، این صنایع موظفند یک روز در هفته با جابهجایی تعطیلی روز جمعه به یکی از روزهای کاری هفته در طرح مدیریت مصرف مشارکت کنند.