پخش زنده
امروز: -
در جلسه ای که در مرکز هم اندیشی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزارشد راهکارهای کارشناسی برای مدیریت انرژی و کاهش ناترازی در شرایط کنونی مورد بررسی قرارگرفت.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، در این جلسه فرهاد شهرکی نماینده مردم زابل درمجلس شورای اسلامی گفت:آسیب هایی که برای زیر ساخت های انرژی در طول جنگ وارد شده است می طللبد تا روش های علمی و کاربردی برای بهبود آن ها در رسیدن به توانمندی لازم توسط متخصصان ارایه شود.
ویافزود: مدیریت مصرف انرژی در بخش های کشاورزی ، صنعت و خانگی در کاهش تنش ها مهم است.