پخش زنده
امروز: -
با بهرهبرداری از ناوگان جدید آبرسانی و تزریق ۷۰ میلیارد تومان اعتبار، توان خدمترسانی به روستاهای مرزی و کمبرخوردار گلستان افزایش یافت.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، استاندار گلستان با قدردانی از تلاش کارکنان آبفا، آنان را سربازان جبهه خدمت خواند و بر تداوم آبرسانی به روستاهایی که هنوز از طریق تانکر تأمین آب میشوند، تأکید کرد.
علی اصغر طهماسبی گفت: ابتدای دولت چهاردهم در استان گلستان هزار و ۵۸۰ لیتر کمبود آب در استان داشتیم.