پخش زنده
امروز: -
با راهاندازی سامانه هوشمند اعلام بار، رانندگان در صورت تأخیر در دریافت کرایه، موضوع را از طریق سامانه ۱۴۱ گزارش دهند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزی؛ رانندگان کامیون در گفتوگو با صدا و سیما مهمترین مشکلات خود از جمله نحوه توزیع بار، پایین بودن نرخ کرایه، تحمیل اضافه بار. اضافه بار، بیمه، سهمیه سوخت و تأخیر در پرداخت کرایه بار را مطرح کردند و مسئول راهداری نیز توضیحات و پاسخهای خود را درباره این مطالبات ارائه داد.
رئیس اداره حمل و نقل کالا در پاسخ به این مطالبات گفت: با راهاندازی سامانه هوشمند اعلام بار، زمینه توزیع عادلانهتر بار فراهم شده و با استقبال رانندگان از این سامانه، بسیاری از مشکلات موجود برطرف خواهد شد.
گرامی همچنین با اشاره به پیگیری موضوع نرخ کرایه در سطح ملی، افزود: رانندگان از پذیرش اضافه بار خودداری کنند و در صورت تأخیر در دریافت کرایه بار، موضوع را از طریق سامانه ۱۴۱ گزارش دهند تا رسیدگی لازم انجام شود.