پخش زنده
امروز: -
مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری گفت: پایگاه انتقال خون در روز عاشورا آماده خونگیری از مردم و سوگواران حسینی است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری،حسین هاشمی افزود: مراکز خون گیری دربروجن و شهرکرد از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و در فرخ شهر از ساعت ۸ تا ۱۳ برای دریافت خون اهدا کنندگان باز است.
وی افزود: مرکز خون گیری بن از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۲:۳۰ باز است.
مدیرکل انتقال خون استان گفت: افراد میتوانند تا پایان ماه صفر درطرح نذر خون شرکت کنند.