پخش زنده
امروز: -
سخنگوی صنعت برق خوزستان با توجه به افزایش دما در استان بر رعایت الگوی مصرف برق تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ سید حجت موسوی سخنگوی صنعت برق خوزستان گفت: خاموشیهای اتفاق افتاده اخیر مربوط به تعمیرات و رفع حوادث ناشی از افزایش مصرف در پی وقوع دماهای ۴۹و ۵۰ درجه است که فشار مضاعفی به تجهیزات صنعت برق اضافه کرده و همکاران ما، در کمترین زمان ممکن با تلاش ۲۴ ساعته رفع حادثه میکنند.
او افزود: صنعت برق تاکنون جدول خاموشی و محدودیت بابرنامه در بخش خانگی صادر نکرده است و هرگونه جدول خاموشی با برنامه ارایه شده فاقد اعتبار است.
سخنگوی صنعت برق خوزستان ادامه داد: از مردم استان درخواست میشود با پیوستن به پویش یک کولر کمتر، قرار همدلی و عدم استفاده از لوازم پرمصرف در ساعات اوج مصرف برق و استفاده از روشنایی طبیعی در روز خادمان خودشان را در صنعت برق جهت پایداری شبکه برق استان و بهره مندی همه مردم خوزستان از نعمت برق یاری کنند.