پخش زنده
امروز: -
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: زندانی محکوم به قصاص پس از ۱۶ سال و در قالب پویش گذشت به عشق امام حسین (ع) برای ایران همدل، همزمان با عاشورای حسینی آزاد شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، مجتبی قهرمانی افزود: این زندانی با رضایت اولیای دم از چوبه دار نجات یافت و به زندگی بازگشت.
وی ضمن تقدیر از اولیای دم این پرونده بابت گذشت انسانی و فداکارانهشان، این اقدام خداپسندانه را الگویی ماندگار در راستای پیروی از سیره اهل بیت (ع) عنوان کرد و از همکاری تمام عوامل مؤثر در این سازش تشکر نمود.
بیشتربخوانید: آزادی ۹ زندانی جرائم غیرعمد در هرمزگان