پخش زنده
امروز: -
تیم فوتبال شهرداری مریوان در لیگ دسته چهار باشگاههای کشور با شکست در مقابل تیم اراک، به لیگ استانی سقوط کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کردستان، در هفته بیستم لیگ دسته چهار باشگاههای کشور، تیم شهرداری مریوان که با ۱۱ بازیکن به اراک رفته و در ورزشگاه امیرکبیر اراک مهمان طلایی پوشان اراک بود، با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و شانس باقی ماندن در لیگ دسته چهار را از دست داد.