پخش زنده
امروز: -
استاندار خوزستان به مناسبت سالگرد شهادت سرلشکر شهید حاج علی هاشمی پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان خوزستان، در پیام محمد رضا موالی زاده استاندار خوزستان به مناسبت سالگرد شهادت سرلشکر شهید حاج علی هاشمی آمده است :
بسم الله الرحمن الرحیم
«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»
چهارم تیرماه، یادآور عروج ملکوتی مردی است که تاریخ دفاع مقدس را با نبوغی بینظیر و غیرتی وصفناپذیر رقم زد؛ سرلشکر شهید حاج علی هاشمی، آن مغز متفکر جنگهای آبی-خاکی و پایهگذار قرارگاه سری نصرت که با تدبیر و شجاعت خویش، معادلات جنگی را دگرگون ساخت و مسیر پیروزی را برای رزمندگان اسلام هموار کرد.
اینجانب، فرا رسیدن سالگرد شهادت این فرمانده بیبدیل را به ملت شریف ایران، به ویژه مردم شهیدپرور خوزستان و خانواده معزز آن شهید بزرگوار تسلیت میگویم و یاد و خاطره او را گرامی میدارم.
مدرسه علی هاشمی، دانشگاهی بود که فرماندهانی، چون سپهبد شهید قاسم سلیمانی و دهها چهره نامدار و بینظیر را در دامان خود پروراند؛ مردانی که آوازه رشادتهایشان نه تنها در جبهههای نبرد، که در گستره جهان طنینافکن شد. بیگمان، پیروزیهای امروز جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان جنایتکار آمریکایی و صهیونیستی، چه در جنگ ۱۲روزه و چه در جنگ رمضان، مرهون مکتب ناب و اندیشه راهگشای این شهید بزرگوار است که بارها مورد تمجید و تحسین رهبر شهید انقلاب اسلامی قرار گرفت.
اینجا در خوزستان، ما قدردان رشادتهای آن فرمانده دلاور هستیم؛ کسی که در طوفانهای جنگ، لنگرگاه امید و اتحاد بود. دلاورمردانی که در کنارش جنگیدند بر این حقیقت گواهند که شهید هاشمی نه تنها یک فرمانده، که یک مکتب بود.
روحش شاد، راهش پررهرو، و یادش تا ابد در دل تاریخ و این سرزمین زنده و جاویدان باد.