پخش زنده
امروز: -
در نشست نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی، راهکارهای رفع مشکلات آبرسانی به چهار روستای شهرستان کمیجان بررسی و درباره تأمین آب شرب پایدار این روستاها تصمیمگیری شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزی؛ در نشستی با حضور نادرقلی ابراهیمی، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی و سرآبادانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی، مسائل و مشکلات مربوط به تأمین آب شرب تعدادی از روستاهای شهرستان کمیجان به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت.
در این نشست آخرین وضعیت آبرسانی به روستاهای چالمیان، سلوکلو، خسروبیک و اسفندان بررسی و برای رفع مشکلات موجود تصمیماتی اتخاذ شد.
بر اساس مصوبات این نشست، مقرر شد در کوتاهترین زمان ممکن برای تأمین آب شرب مورد نیاز ساکنان روستاهای چالمیان و سلوکلو، تانکرهای سیار آبرسانی در این مناطق مستقر شوند.
همچنین مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی اعلام کرد عملیات درزگیری مخزن آب روستای خسروبیک به پایان رسیده است و آبگیری این مخزن طی هفته جاری انجام و وارد مدار بهرهبرداری خواهد شد.
در خصوص روستای اسفندان نیز مقرر شد از یک حلقه چاه آب واقع در فاصله ۷.۵ کیلومتری این روستا، عملیات آبرسانی اجرا شود. همچنین اقدامات لازم برای تأمین برق این چاه به موازات اجرای طرح آبرسانی در دستور کار قرار گرفت.
در این نشست بر تسریع در اجرای طرحهای آبرسانی و رفع دغدغههای مردم روستاهای شهرستان کمیجان در حوزه تأمین آب شرب تأکید شد.