پخش زنده
امروز: -
همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی، ۱۹۸ نفر از شهروندان شهرستان فلاورجان با حضور در پایگاه انتقال خون شهدای خطشکن قهدریجان، در پویش نذر خون شرکت کردند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ فرماندار فلاورجان گفت: برای نخستین بار، پایگاه انتقال خون شهدای خطشکن قهدریجان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی اقدام به خونگیری از مردم کرد.
حسین یار محمدیان افزود: این مرکز حدود یک ماه پیش با مشارکت خیران، مردم و مسئولان شهرستان راهاندازی شد و در نخستین تجربه فعالیت خود در ایام محرم با استقبال گسترده شهروندان روبهرو شد.
وی اظهار کرد: مردم شهرستان فلاورجان و مناطق اطراف با حضور در این پایگاه، علاوه بر ترویج فرهنگ عاشورایی و ایثار، در تأمین خون مورد نیاز بیماران نیز مشارکت کردند.
خانم قاسمی مدیر پایگاه انتقال خون شهرضا نیز با قدردانی از مشارکت مردم گفت: در دو روز تاسوعا و عاشورا ۲۵۰ نفر به این مرکز مراجعه کردند که از این تعداد، ۱۹۸ نفر موفق به اهدای خون شدند.