پخش زنده
امروز: -
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از ثبتنام ۷۳ درصد دانشآموزان خراسان جنوبی برای کتب درسی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به ثبتنام ۷۳ درصد دانشآموزان خراسان جنوبی برای کتب درسی گفت: برای سفارش کتب درسی ضرورت دارد خانوادهها با جدیت پیگیر ثبتنام دانشآموزان خود در فرصت باقیمانده باشند.
مرتضوی با اشاره به اینکه میان پایهها نیاز به ثبت نام ندارد، افزود: ثبت نام کلاس اولیها از اول خرداد و کلاس هفتم هم از یکم تیر آغاز شده است و کلاس دهم هم منتظر اعلام نتایج هدایت تحصیلی و نتایج نمونه و تیزهوشان هستند.
وی گفت: طبق آمار، تاکنون ۷۳ درصد دانشآموزان مقاطع مختلف تحصیلی برای کتب درسی ثبتنام کردند که لازم است والدین نسبت به ثبتنام فرزندان خود در این فرصت باقیمانده اقدام کنند و ثبتنام را به روزهای آخر موکول نکنند.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: با توجه به اینکه حدود ۲۷ درصد از دانشآموزان در مقاطع مختلف تحصیلی هنوز برای ثبتنام کتب درسی اقدام نکردند، توصیه میشود تا هرچه سریعتر به اقدام کنند.
مرتضوی گفت: سال گذشته ۱۹۱ هزار و ۹۶۷ دانشآموز در خراسان جنوبی مشغول به تحصیل شدند.
وی با اشاره به ثبتنام کلاساولیها، افزود: حدود ۱۵ هزار دانشآموز امسال وارد پایه اول ابتدایی میشوند که تاکنون ۱۱ هزار و ۴۲۹ نفر از آنها سنجش شده و مابقی هم طبق نوبت سنجش میشوند.