پخش زنده
امروز: -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کرمان ، دبیر هیئت کاراته استان کرمان از کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز توسط دو بانوی ملیپوش کرمانی در رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا در بالی اندونزی خبر داد و گفت: برای نخستین بار، دو ورزشکار خانم از کرمان در تیم ملی بزرگسالان ایران حضور یافتند و هر دو موفق به کسب مدال شدند.
فرهاد وزیریزاده، دبیر هیئت کاراته استان کرمان، با اشاره به درخشش نمایندگان استان در رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا اظهار کرد: مسابقات قهرمانی آسیا از ۲۸ خرداد تا دوم تیرماه به میزبانی بالی اندونزی برگزار شد و تیم ملی ایران با حضور سه نماینده از کرمان شامل دو ورزشکار و یک مربی در این رقابتها شرکت کرد.
وی افزود: مهر نگار احمدی در بخش کمیته انفرادی موفق به کسب مدال برنز شد و فاطمهزهرا سعیدآبادی نیز در رقابتهای کمیته تیمی همراه تیم ملی ایران به مدال طلا دست یافت.
وزیریزاده با بیان اینکه نسیبه طاهری، مربی کرمانی تیم ملی، هدایت ملیپوشان را بر عهده داشت، گفت: این نخستین بار در تاریخ کاراته استان کرمان است که دو ورزشکار در تیم ملی بزرگسالان ایران حضور یافته و هر دو موفق به کسب مدال آسیایی میشوند.
وی همچنین از ورود اعضای کرمانی تیم ملی به استان در عصر امروز خبر داد .