پخش زنده
امروز: -
نام نویسی کتابهای درسی دانش آموزان پایههای ورودی اول دبستان، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم، از فردا در هرمزگان آغاز میشود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، معاون پژوهش، برنامهریزی و توسعه منابع انسانی آموزش وپرورش هرمزگان گفت: نام نویسی تا ۳۱ شهریور ادامه دارد و مدارس باید نام دانش آموزان را پیش از ثبت نام کتاب، در سامانه سیدا ثبت کنند.
حسن جراره افزود: دانش آموزان برای نام نویسی میتوانند به سامانههای فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی texbook.ir و my.medu.ir مراجعه کنند.
بیشتر بخوانید: نام نویسی ۳۲۰ هزار دانش آموز برای دریافت کتب درسی در هرمزگان
وی گفت: تاکنون ۳۳۵ هزار دانش آموز برای دریافت کتابهای درسی میان پایه نام نویسی کردهاند.
معاون پژوهش، برنامهریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: قیمت پشت جلد کتاب تعیین کننده است و والدین از پرداخت هزینه اضافی خودداری کنند.