راهیابی۳ ورزشکار خراسان رضوی به مسابقات آسیایی ژیمناستیک ناگویای ژاپن
۳ ژیمناست خراسان رضوی به رقابتهای آسیایی ناگویا ۲۰۲۶ در ژاپن راه یافتند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، علیرضا ملائکه،رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان رضوی گفت: امیرمحمد رحمانی و امیرمحمد قربانی در بخش آقایان و هنگامه هادیانی در بخش بانوان، نمایندگان استان در این رویداد خواهند بود.
رقابتهای آسیایی ژیمناستیک از ۱۹ سپتامبر تا ۴ اکتبر ۲۰۲۶ ،(۲۸ شهریور ۱۴۰۵ تا ۱۲ مهر ۱۴۰۵) در شهر ناگویای ژاپن برگزار خواهد شد.