پخش زنده
امروز: -
استاندار کرمانشاه گفت: حضور مدیران در محلات باید خروجی ملموسی برای مردم داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمامرکزکرمانشاه، منوچهر حبیبی در نخستین نشست طرح شمیم خدمت که در مسجد محمد رسولالله(ص) محله حافظیه برگزار شد، حضور در جمع مردم این محله را توفیقی ارزشمند دانست و با تأکید بر اینکه بالاترین شأن مسئولان، خادمی مردم است، افزود: هر زمان مردم از عملکرد ما رضایت داشته باشند نشان میدهد مسیر را درست رفتهایم و هرجا گلایهای باشد، وظیفه ما اصلاح و تجدیدنظر در کار است.
منوچهر حبیبی با اشاره به همراهی و حضور مردم در صحنههای مختلف گفت: مردم ما طی قریب به پنجاه شب، با انسجام و همدلی خود، پیشقراول دفاع از انقلاب، رهبری، نظام و نیروهای مسلح بودند و همین مشارکت و وفاداری، مسئولیت ما را سنگینتر میکند، زیرا ما خود را بدهکار مردم میدانیم.
وی با اشاره به هدف برگزاری نشستهای طرح شمیم خدمت اظهار کرد: حضور مدیران در میان مردم برای شنیدن مستقیم مسائل و مشکلات آنان است و موضوعات مطرحشده در این جمع، عمدتاً مسائل عمومی محله مانند فضای سبز، معابر، مسائل فرهنگی و مشکلات حوزه آسفالت و آب و فاضلاب است که در برنامه سالانه مدیریت شهری تعریف شده و با اولویتگذاری مردم در دستور کار قرار میگیرد.
استاندار کرمانشاه خطاب به مردم محله حافظیه گفت: حل مشکلات عمومی محلهها نیازمند برنامهریزی و اولویتبندی است. مدیران دستگاههای اجرایی موظفاند موارد مطرحشده را با جدیت پیگیری کنند.
وی با بیان اینکه نمیتوان قول حل همه مشکلات را در کوتاهمدت داد، افزود: تعهد ما این است که براساس اولویتها و نیازهای واقعی منطقه، در حد توان برای رفع مشکلات اقدام کنیم تا حضور مسئولان خروجی ملموسی برای مردم داشته باشد و موجب امیدآفرینی شود.
حبیبی با تأکید مجدد بر پیگیری مسائل مطرحشده از سوی ساکنان محله حافظیه گفت: هدف ما این است که حتی گره کوچکی از کار مردم باز شود و رضایت آنان حاصل شود. اعتماد مردم به خادمانشان و امیدآفرینی در جامعه برای ما یک اصل بنیادین است.