پخش زنده
امروز: -
بهره برداری کامل از سدنرماب به ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، عملیات احداث سد نرماب از سال ۱۳۹۱ در ۵ کیلومتری مینودشت آغاز شد.
یکی از اهداف سد نرماب کنترل سیلاب از ده هزار شبکه زهکشی و مهمترین هدف تاسیس این سد تامین آب شرب ۷۰۰ هزار نفر از جمعیت استان است.
با آبگیری مرحله اول این سد بیش از ۲۰۰ لیتر برثانیه آب شرب تولید میشود که تقریبا یک ششم کسری آب شرب استان را جبران می کند.