پخش زنده
امروز: -
برداشت میوه گیلاس از باغهای شهرستان گرمی آغاز شد.پیش بینی میشود امسال ۲۷۰ هزار تن گیلاس از باغات این شهرستان برداشت شود.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اردبیل برداشت میوه گیلاس از باغهای شهرستان گرمی آغاز شد.
این شهرستان بیش از هزار و ۵۰۰ هکتار باغ دارد که از این مقدار در ۲۷ هکتار آن گیلاس کشت شده است.
پیش بینی میشود امسال ۲۷۰ هزار تن گیلاس از باغات این شهرستان برداشت شود.