پخش زنده
امروز: -
سید عباس عراقچی و شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان تلفنی در خصوص روابط دو جانبه و تحولات منطقه رایزنی کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات عصر جمعه به صورت تلفنی گفتوگو کردند.
در گفت وگوی تلفنی شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان با سید عباس عراقچی، آخرین تحولات و رویدادهای منطقهای در پرتو تفاهم حاصلشده میان جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
وزیر خارجه امارات نیز با تأکید بر اهمیت تداوم گفتوگوها و بهرهگیری از راهکارهای دیپلماتیک، ابراز امیدواری کرد که روند دیپلماتیک جاری به نتایجی سازنده در راستای تقویت صلح، امنیت و ثبات منطقهای منجر شود.