پخش زنده
امروز: -
پویش «اصفهان منهای ۲۰» در متروی اصفهان اجرا شد تا با بهرهگیری از ظرفیت حملونقل عمومی، فرهنگ مدیریت مصرف آب نهادینه شود.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ همزمان با هفته صرفهجویی در مصرف آب و با توجه به آغاز فصل گرما و تشدید بحران کمآبی، این پویش با شعارهای «آب؛ سرمایه مشترک» و «هر قطره؛ سهمی در آینده اصفهان» از ابتدای تیر تا پایان تابستان اجرا میشود و هدف آن ارتقای آگاهی عمومی نسبت به ضرورت مدیریت مصرف آب و کاهش ۲۰ لیتر از مصرف روزانه آب هر شهروند اصفهانی است.
در این مرحله، تبلیغات محیطی پویش در ۱۳ سازه تبلیغاتی گالری مترو اجرا و ۳۰۰ پوستر آموزشی و اطلاعرسانی نیز در تمامی واگنهای قطار مترو نصب شده است تا مسافران در طول سفرهای درونشهری با راهکارهای ساده و کاربردی صرفهجویی در مصرف آب آشنا شوند.
هدف اصلی از اجرای این برنامه، جلب مشارکت عمومی، ترویج فرهنگ مصرف مسئولانه آب و تبدیل صرفهجویی به یک رفتار روزمره در میان شهروندان است.