پخش زنده
امروز: -
استاندار کرمانشاه: از چهار هزار حلقه چاه غیرمجاز موجود در استان، یکهزار و ۵۰۰ حلقه در سال گذشته مسدود است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، حبیبی گفت: یکی از موضوعات مهمی که به صورت ویژه و خاص در دستور کار مدیریت استان قرار گرفت، بحث حفاظت از منابع آبی استان بود.
استاندار کرمانشاه افزود: یکی از اقدامات بسیار خوب که منسجم، هماهنگ و با همکاری همه دستگاههای اجرایی و به ویژه دستگاه قضایی و همکاری نیروی انتظامی انجام شد، بحث انسداد چاههای غیرمجاز بود.
وی گفت: با یک هماهنگی خوب و تدبیر درست و کار بسیار خوب آب منطقهای استان، در سال گذشته حدود یکهزار و ۵۰۰ حلقه چاه را مسدود کردیم که آثارش را کاملاً در بالا آمدن سطح منابع آب زیرزمینی شاهد بودیم و چیزی نزدیک به ۶۰ میلیون مترمکعب توانستیم از این محل ذخیره آبی داشته باشیم و به منابع آبی استان اضافه شود.