پخش زنده
امروز: -
آبادانیها و خرمشهریها امشب هم در شب نودم حضور خود در خیابان به ریسمان اتحاد و همبستگی چنگ زدند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مرزنشینان خطه جنوب غرب خوزستان پرشورتر از همیشه با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل با حضور در سنگر خیابان با رهبر خود بیعت کردند.
آنان تاکید کردند پای آرمانهای انقلاب و شهدا ماندهاند و تا آخرین قطره خون برای وطن ایستادهاند.
سنگربانان خیابان همچنین اسلام را مایه دلدادگی خود میدانند و خاطرنشان کردند در راه دفاع از وطن، راه امام حسین (ع) را انتخاب کردند.