بازنشستگان، نسل سازنده و سرمایههای اجتماعی کرمان هستند
استاندار کرمان گفت : کانون های بازنشستگی باید جایگاه خود را به عنوان یک بازوی مشورتی تثبیت کنند.
به گزارش
خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان استاندار کرمان با دعوت از کانونهای بازنشستگی برای ایفای نقش مشورتی فعالتر اظهار کرد: این مجموعهها باید جایگاه خود را به عنوان یک بازوی مشورتی تثبیت کنند تا مدیران دستگاهها نیاز به همکاری و بهرهگیری از ظرفیت آنان را احساس و از مشارکت بازنشستگان در تصمیمسازیها بهره ببرند.
دکتر محمدعلی طالبی در دیدار مدیران کانونهای بازنشستگی استان کرمان گفت: استاندار کرمان گفت: بار انتقال تجربه به جوانان و مدیران استان بر دوش بازنشستگان قرار دارد، هرچند در کشور سازوکار مناسبی برای مدیریت دانش و انتقال نظاممند تجربهها فراهم نشده است.
وی افزود: امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت در قالب شوراهای مشورتی، اتاقهای فکر و فعالیتهای داوطلبانه استفاده کرده و تجربهها و ایدههای بازنشستگان را در اختیار نظام مدیریتی استان قرار دهیم.