پخش زنده
امروز: -
علیرضا سلیمی، نماینده مجلس گفت: برخی صنایع با وجود الزام قانونی هنوز نیروگاه نساخته اند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از روابط عمومی وزارت نیرو، علیرضا سلیمی نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه درحال حاضر در قانون مشکلی وجود ندارد بلکه آن طور که باید به قانون عمل نمیشود، گفت: واحدهای صنعتی بزرگ به دلیل ارزان بودن انرژی هنوز به سمت ساخت نیروگاه حرکت نکردهاند بنابراین لازم است ابتدا بستههای حمایتی از آنها درنظر گرفته شود سپس آنها موظف شوند در یک بازه زمانی مشخص برای ساخت نیروگاه اقدام کنند.