پخش زنده
امروز: -
با هدف رفع نیازهای درمانی اهالی بیش از دو شهر و ۳۰ روستا و مشارکت خیران سلامت، احداث یک بیمارستان با جمعآوری ۲۵ میلیارد تومان در هرند آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرعامل انجمن خیرین سلامت هرند با اشاره به نقش خیران در تحقق این مطالبه مردمی گفت: با جمع آوری ٢۵ میلیارد تومانی خیران شهرستان احداث بیمارستان ۷ هزار مترمربعی در ۴ طبقه آغاز شده است.
مجتبی امینی هرندی افزود: ساخت این بیمارستان در مرحله فنداسیون است و اورژانس، بستری و تخصصی از بخشهای آن خواهد بود.
جواد فراهانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز با اشاره به ضرورت تخصصهای پزشکی در شهرستان افزود: در حال حاضر از طریق سه مرکز جامع سلامت شبانه روزی و ١١ خانه بهداشت خدمات و مراقبتهای اولیه درمانی را به مردم ارائه میدهد.
با بهرهبرداری از این بیمارستان، اهالی دو شهر و بیش از ۳۰ روستا از خدمات درمانی آن بهرهمند میشوند.