افتتاح طرح گاز رسانی و آب رسانی روستای ابراهیم آباد گرگان
به مناسبت هفته قوه قضائیه طرح گاز رسانی و آب رسانی روستای ابراهیم آباد گرگان با پیگیری دادگستری گلستان به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گلستان، به مناسبت هفته قوه قضائیه تور رسانه ای استان با حضور اصحاب رسانه و رئیس کل، دادستان و مسولان قضایی استان در محلات و روستاهای شهر گرگان برگزار شد و در این برنامه طرح گاز رسانی روستای ابراهیم آباد گرگان به بهره برداری رسید.
برای این طرح گاز رسانی بیش از یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان اعتبار صرف شده که پنجاه خانوار از این نعمت برخوردار شدند.
طرح آبرسانی این روستا هم به اتمام رسید و آسفالت روستا نیز تا یک هفته آینده انجام خواهد شد.
همچنین مشکل برق مسکن هشتاد خانوار در انجیراب رفع و خانه ها برقدار شد.
همچنین طرح جمع آوری آب های سطحی در مسیر انجیراب به روستای لاملنگ با ایجاد کانال انتقال به طول ۴۳۰ متر و با اعتبار چهار میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
تمامی این طرح ها با پیگیری و برگزاری میز خدمت قضایی رئیس کل، دادستان و مسولان قضایی استان به نتیجه رسید.