پخش زنده
امروز: -
کشاورزان بیضایی مشغول برداشت گندم از بیش از ۱۱ هزار هکتار مزارع خود هستند و پیش بینی میشود در سال زراعی جاری بیش از ۴۵ هزار تن محصول برداشت شود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا گفت: محصول گندم از بیش از ۱۱ هزار هکتار مزارع این شهرستان در حال برداشت است و پیش بینی میشود در سال زراعی جاری بیش از ۴۵ هزار تن محصول برداشت شود.
مویدی افزود: بیش از ۱۱ هزار هکتار زمینهای گندم به صورت آبی و ۷۵۰ هکتار به صورت دیم در بیضا کشت شده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا بیان کرد: همزمان با برداشت روند خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان، علاوه بر مراکز خرید خصوصی مجاز توسط مراکز خرید دولتی در شهر بیضا، بانش، کوشکهزار و کارخانه آرد سپیدان آغاز شده است.
شهرستان بیضا در شمال غرب فارس و در فاصله ۳۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.