پخش زنده
امروز: -
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه کردستان از کشف و ضبط بیش از 1200 عدد کارت سوخت غیرمجاز از جایگاه عرضه فرآورده های نفتی منطقه کردستان در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کردستان، جلال حمه حسنی مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه کردستان با بیان این مطلب گفت : به دنبال بازدیدهای دوره ای و غیرمترقبه گروههای بازرسی این منطقه از جایگاههای عرضه فرآوردههای نفتی استان برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به هموطنان ،پیشگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی و ساماندهی عرضه سوخت تعداد 1210 عدد کارت هوشمند سوخت غیرمجاز از کارگران جایگاهها و افراد سودجو کشف و ضبط شد.
حمه حسنی با اشاره به تفاوت قیمت فرآورده در دوسوی مرز و سو استفاده افراد سود جو از این شرایط از اقدامات کنترلی و بازدیدهای مستمر و غیرمترقبه این شرکت از جایگاههای عرضه فرآورده های نفتی استان خبرداد و اظهار داشت در سه ماهه نخست سال جاری بیش از 2500 بازدید ازمجاری عرضه سوخت استان انجام شده است که منجر به کشف و ضبط کارت های سوخت غیر مجاز شده است.
این مقام مسئول با اشاره به بازرسی شبانه روزی از جایگاه های عرضه استان به ویژه نواحی مرزی، اظهار کرد: همه مجاری عرضه سوخت منطقه دارای کارت اضطراری هستند تا کسانی که به هر نحوی دارای مشکل هستند، از این کارت ها برای دریافت سوخت استفاده کنند.
وی باتشکرو قدردانی از تعامل و همکاری سازمان تعزیرات حکومتی استان با این شرکت در زمینه مبارزه و پیشگیری از قاچاق فرآورده های نفتی اظهار داشت :پروندههای مربوط به کارتهای سوخت متخلف پس از بررسی و تشکیل پرونده در کمیته تخلفات شرکت به تعزیرات حکوتی استان ارسال می شود.