مسئولان خدمتگزاری بیمنت و کار جهادی را سرلوحه عملکرد خود کنند
رئیس کل دادگستری استان قم با اشاره به نقش شهدا در تأمین امنیت کشور تأکید کرد که مسئولان باید «خدمتگزاری بیمنت» و کار جهادی را سرلوحه عملکرد خود قرار دهند.
به گزارش
خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجتالاسلام سید کاظم موسوی در ششمین روز از هفته قوه قضائیه و در برنامه تجلیل از شهدای شاخص استان قم، ضمن تبریک این هفته و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بهویژه شهید آیتالله دکتر بهشتی، گفت: امنیت امروز کشور حاصل مجاهدتها و تلاشهای شبانهروزی شهداست.
وی با اشاره به دیدار با خانواده برخی از شهدای شاخص استان از جمله شهید حجتالاسلام والمسلمین خطیب، شهید امیر موسوی و شهید تنگسیری گفت: مسئولان باید سیره و سبک زندگی شهدا را در عمل دنبال کنند و خدمتگزاری بیمنت به مردم را در اولویت قرار دهند.
رئیس کل دادگستری استان قم افزود: اگر مسئولان تلاش کنند مردم را راضی نگه دارند، کار مردم را به تأخیر نیندازند و با روحیه جهادی فعالیت کنند، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.
موسوی با اشاره به عملکرد دادگستری استان قم در یک سال گذشته بیان کرد: در حوزههای مختلف از جمله کاهش پروندههای قدیمی، کاهش زمان رسیدگی به پروندهها، تقویت مردمداری و توسعه صلح و سازش اقدامات قابل توجهی انجام شده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۶۲ درصد پروندههای قضایی در استان قم با صلح و سازش خاتمه مییابد که نشاندهنده توجه جدی دستگاه قضایی به حل اختلافات از طریق سازش است.