پخش زنده
امروز: -
پهپاد رژیم صهیونیستی با نقض آتش بس خودرویی را در کفر رومان در اطراف ارتفاعات علی الطاهر هدف قرار داد.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از بیروت؛ پهپاد رژیم صهیونیستی با نقض آتش بس خودرویی را در کفر رومان در اطراف ارتفاعات علی الطاهر هدف قرار داد.
در این حمله دو لبنانی شهید شدند.
وزیر جنگ اشغالگران از تصمیم رژیم برای ادامه حضور ارتش اشغالگر در جنوب گفته است.